نکات مهم گذشته از زیرسازی پیرایش
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
زیرسازی پیرایش برای داشتن یک پیرایش قشنگ و کلیه چیز تمام چهره بسیار اهمیت دارااست. در صورتیکه برایتان سوال میباشد که آرایشگران ماهر چطور پوست شمارا اینقدر صاف و خوشگل میکنند به دنبال بخوانید.
فراگیری بدون نقص زیرسازی پیرایش
بدون شک شما هم شنیده اید که خانم آرایشگر در زمان پیرایش چهره شما همیشه واژه و کلمه ی زیرسازی پیرایش را به کارگیری مینماید. با خویش می‌گویید این زیرسازی آرایش و پیرایش چه است که کلی تغییر تحول در رخ و پیرایش پوست اینجانب ساخت می‌کند.

نکات مهم گذشته از زیرسازی پیرایش
به هنگام به کار گیری از کرم های آرایشی از یک اسفنج پیرایش به کار گیری نمایید. کرم آرایشی یا این که به عبارتی کرم پودر را به طور دایره صورت روی پوست بکشید تا بی نقص پوست را پوشش دهد.

کرم پودر یک جلای بدون نقص به صورت شما و پوششی براق به پوست شما می‌دهد.

کرم پودر برای یکنواخت کردن رنگ صورت، پوشاندن لکه ها فیس و صیقل زدن به طور به کار گیری می‌شوند. کرم پودر را بایستی خیلی یکنواخت بر روی پوست کشید تا وضعیت درخشان پدا نکند.

کرم پودرهای مرغوب (مثل Kayla) دربردارنده ماده ضد آفتاب بوده و نقش مرطوب کننده نیز دارا‌هستند.

استعمال از رنگ نادرست در کرم پودر سبب می گردد که آرایش و پیرایش شما رنگ حقیقی و واقعی خویش را نشان ندهد و مقداری پلشت به لحاظ رسد. بر عکس آنچه اکثری از خانمها تصور می‌کنند، کرم پودر و مواد زیرسازی آرایشی، در شرایطی که مرغوب باشند، برای پوست بسیار اثرگذار بوده و مثل کرم چهره و مواد ضد چین و چروک فعالیت می‌نمایند. کرم پودرها و مواد تحت سازی آرایشی مرغوب، در‌صورتی‌که با کرم مرطوب کننده استعمال شوند، لایه حافظ پوست شمارا تقویت می نمایند. رنگدانه های پوست شما، با به کار گیری از این مواد مرغوب، در قبال گرد و غبار و اشعه های مضر نوروروشنایی آفتاب حفاظت می گردد. برای یک حفظ خوب بهتر میباشد به ترازو ماده ضد آفتابی که در کرم پودر شما موجود هست توجه نمایید.

برای یک پایین سازی آرایش و پیرایش خوب شما بایستی از یک کرم پودر به طور، کرم، مایع یا این که پودر استعمال نمایید. که گزینش آن به گونه پوست شما، رنگدانه های پوست شما و همینطور معیار پوششی که پوست شما نیاز دارااست، بستگی دارااست. در شرایطی که می‌بینید که پوست شما به محض به کارگیری از کرم پودر آن را به خویش جذب مینماید، بهتر میباشد که از کرم پودر چربتر به کار گیری نمایید. کرم پودرهای پودری برای در دست گرفتن ترازو چربی در پوستهای چرب بیش تر کاربرد دارا‌هستند. در‌صورتی‌که به صورت مداوم در حین روز و هر روز از کرم پودر خوب استعمال نمایید، این زیرسازی سبب ساز می‌شود که آرایش و پیرایش شما حالتی به طور کامل طبیعی داشته باشد .

اردمی

شیوه زیرسازی پیرایش چهره
کرم پودر و کانسیلر مطلوب و روش زیرسازی پیرایش ، در طبیعی به لحاظ وصال پیرایش بسیار مهم و اثرگذار میباشند.برای اینکه کرم پودر را به طور تماما ماهر استعمال نمایید، لازم میباشد به موارد ذیل اعتنا فرمایید:

گذشته از تعیین کانسیلر و کرم پودر ، در آغاز بهتر میباشد جور پوست خویش را بشناسید برای اینکار با اعتنا به گونه پوست خویش، از فروشنده یاری بگیرید و به عنوان مثال چنانچه پوست چربی دارید جور چرب آن را تعیین نکنید.

قبلی از آرایش و پیرایش، قطعا پوست خویش را به طور کامل پاک فرمایید و در حالتی که پوست را با صابون خانگی شستید، با ضربات آهسته حوله آب بیشتر پوست را بگیرید و حوله را با فشار روی پوست نکشید.اینکار موجب زخم به پوست و بروز چین های ریز پوست میگردد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: